PROCESAREA COMENZII

Dupa plasarea unei comenzi, vei fi contactat telefonic pentru confirmarea acesteia. Comenzile nu vor fi expediate pana ce nu sunt confirmate de catre tine. Comenzile plasate pana la ora 16:00 vor fi procesate in aceeasi zi. Comenzile plasate dupa aceasta ora vor fi procesate a doua zi lucratoare. Dupa procesarea comenzii, durata de livrare este de 24-48 ore pentru coletele expediate prin curier rapid national, iar international durata de livrare este de 48-72h.

 
LIVRAREA COMENZII


NATIONAL
Curier rapid (24-48h) | 19,99 lei - Plata RAMBURS
Curier rapid (24-48h) | 14,99 lei - Plata cu CARD online

Curier rapid (24-48h) | 14,99 lei - Livrare prin EasyBox

Produsele comandate se livreaza in toata tara prin curier rapid sau EasyBoxcostul transportului fiind de 19,99 RON sau 14.99 RON*card online sau EasyBox

Costul de procesare in valoare de 1.99 RON este inclus in taxa de transport
 
Livrarea se va face prin:

Serviciul de curierat rapid GLS Curier/DPD Curier/SameDay Curier/Fan Courier, in toata tara, durata medie de livrare este intre 24-48 ore lucratoare de la confirmarea comenzii. In ziua livrarii coletului, clientul va primi un SMS/EMAIL cu intervalul orar in care aceasta se va efectua.

Pentru comenzi de minim 349 Lei, transportul este GRATUIT!


RETUR GARANTAT ÎN 14 ZILE

Potrivit O.G. 34/2014 produsele achiziționate la distanță se pot returna în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea comenzii. Pentru retur este necesar să ne trimiteți un email la adresa office@haineselect.ro, sau să ne contactați telefonic în care să ne detaliați situația.
 
SCHIMBAREA PRODUSELOR GARANTATĂ

Orice produs achiziționat de pe haineselect.ro poate fi returnat sau schimbat în termen de 14 zile. Produsul returnat trebuie să fie în stare perfectă, însoțit de factura fiscală emisă. Nu este primit dacă este zgâriat, deteriorat, dacă nu are etichetele intacte ori dacă îi lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura. Returnarea produsului/produselor se face prin curier rapid. Taxa curierului pentru retur este suportată de client.

Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactați într-un interval de 72h echipa HaineSelect la nr de tel 0799 827 455 / 0317 103 056 sau pe mail: office@haineselect.ro pentru a reclama această situație și ne vom asigura ca produsul sa fie înlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către HaineSelect. În cazul produselor defecte, acestea se înlocuiesc sau se returnează contravaloarea.

În cazul în care se constată că defectul este unul de fabricație, instrucțiunile din talonul de garanție fiind respectate atunci: Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de către client! Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 15 zile de la retur prin transfer bancar în contul IBAN specificat de client. Restituirea banilor se face numai în baza unui cont bancar, iar taxa de transport va fi suportată de dumneavoastră. În cazul in care ati efectuat plata prin card bancar, nu mai este nevoie de contul IBAN. Banii vor fi returnati prin intermediul aceluiasi sistem, pe acelasi canal.

Taxe:

SCHIMB DE MĂRIMI - GRATUIT
- trimitem un curier la dvs. cu produsul/produsele pe care doriți să le înlocuiți, iar la sosirea curierului predați produsul/produsele ce doriți să fie înlocuite.

Atentie, schimbarea produsului/produselor este gratuita o singura data, iar daca te-ai razgandit in privinta modelului ales sau doresti returnarea produsului si restituirea banilor, nu vom suporta taxele de transport.
 
RESTITUIRE
Accesati linkul "Formular retur" din sectiunea Clienti. sau accesand "Contul meu" sectiunea "Istoric comenzi"" Acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si pentru a va returna banii.
-Ambalati produsul/produsele pe care doriti sa le returnati in punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni!
Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea.

-Trimiteti cu orice firma de curierat coletul cu produsele catre depozitul nostru.


ATENTIE: Coletul trebuie trimis fara ramburs, cheltuielile cu transportul sunt suportate de client. Coletele trimise cu ramburs vor fi refuzate.

Adresa noastra este: SC OMBRE INTERNET SRL, Strada Regiei nr. 33, Urziceni-Ialomita.